Subject: Taotlus lepingu nr 8-1/105-1 punkti 4.1.2 alusel MTÜ-le eraldatud vahendite kasutamise jätkamiseks 2025 aastal.
From: "Priit Kikas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Triinu Sillamaa"
Date: Fri, 31 Jan 2025 14:25:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitame taotluse Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ja
Mittetulundusühingu Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus vahel
sõlmitud lepingu nr 8-1/105-1 punkti 4.1.2 alusel MTÜ-le eraldatud
vahendite kasutamise jätkamiseks 2025 aastal.

Lugupidmaisega,

Priit Kikas

tegevdirektor / Managing Director

+372 605 5050 |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |  www.evs.ee |
<http://www.eak.ee/> www.eak.ee

  <https://www.evs.ee/images/uploaded/CVI/EVS-EAK_email_footer.png>